Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

13.08.2010 Lenka Pokorná

Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu července byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, COOP, GLOBUS a INTERSPAR.


klasaUvedené řetězce byly zvoleny na základě dotazníkového šetření mezi dodavateli kvalitních potravinářských výrobků s označením KLASA. Základním parametrem na straně značky tedy byly preference výrobců, na druhé straně pak potřebná ochota hypermarketů či supermarketů prokázat spotřebitelům, že i ony podporují v prvé řadě prodej kvalitních potravin.

Stejně jako v minulém roce je základem podpory produktů se značkou KLASA speciální merchandising vedoucí k lepší orientaci zákazníků na prodejní ploše. Komplexní navigační systém provede spotřebitele nákupním centrem od vchodu až k produktům KLASA.

Reklamní sdělení s logem KLASA budou spotřebitelé nacházet na plakátech, podlahové grafice, nákupních vozících či závěsech v uličkách mezi regály. Odlišení od ostatních výrobků a upozornění na výrobky s logem KLASA zajistí další vizuální prvky přímo na jednotlivých regálech. Nedílnou součástí propagačních aktivit budou rovněž tradiční ochutnávky. Ty proběhnou v průběhu letních měsíců celkem ve 44 hypermarketech po celé republice. Efekt je navíc umocněn propagací probíhající soutěže „Sbírejte a vyhrávejte“.

Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru.

Ocenění těchto aktivit i ze strany spotřebitelů souvisí s aktuální situací na maloobchodním trhu. Spotřebitelé v dnešní době nechtějí experimentovat. Jde jim o ověřenou jistotu, vybírají si výrobky s nejlepším poměrem kvalita/cena. Tíhnou také čím dál více k českým či obecně kvalitním výrobkům. Informační či marketingové akce tohoto typu pak zákazníkům výrazně pomáhají, aby kvalitní výrobky s logem KLASA při nákupu rychle a pohodlně našli.

fd

 


Mohlo by vás zajímat

SZPI zakázala prodej halucinogenních bonbonů, obsahovaly výtažek z muchomůrky

05.09.2024 | Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) zakázala prodej želatinových bonbonů, které obsahují látku muscimol. Jde o neurotoxin, tedy silný tlumič centrálního nervového systému, a halucinogen vyskytující se v muchomůrce červené. SZPI o tom informovala v tiskové zprávě.

Tak to je gól! Japonci mají málo rýže - vyjedli ji turisté?

09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.

O lihoviny je menší zájem, jejich prodeje poklesly

10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.